INNOSCIENCE

Innovation , Science and Technology

INNOSCIENCE

Innovation , Science and Technology

در بسیاری از صنایع , توانایی توسعۀ سریع , کارآمد و اثربخش محصول جدید مهم ترین عاملی است که موفقیت آنرا رقم می زند. در صنایعی نظیر سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر , ارتباطات راه دور , اتومبیل و وسایل الکترونیکی مصرفی , اغلب بیش از 50 درصد فروش شرکت ها به محصولاتی وابسته است که ظرف 5 سال قبل معرفی شده اند. با این وجود , علی رغم توجه زیادی که به توسعۀ محصول جدید مبذول می شود , نرخ عدم موفقیت در مورد پروژه های توسعۀ محصول جدید بسیار بالاست.

دانلود فایل مدیریت فرایند توسعه محصول جدید

  • مجتبی آقایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی